Пројекат о утицају секти на средњошколце

Пројекат „Утицај секти на квалитет живота средњошколаца: квалитативна студија“ био је посвећен истраживању утицаја деструктивних група и секти на ментално здравље и друштвену интеграцију средњошколаца у Лозници. Циљ је био боље разумевање преваленције и утицаја оваквих група на младе, те изазова са којима се суочавају средњошколци који су укључени или изложени њиховом деловању, као и креирање конкретних препорука за превенцију и подршку у школском окружењу.

Пројекат се спроводио употребом квалитативних метода истраживања. Прва фаза истраживања обухватала је прикупљање анкетних одговора ученика. Потом су спроведени интервјуи са стручним особљем школа. Додатно, организоване су радионице на којима су учествовали психолози и педагози запослени у оквиру школског система, а након тога одржане су и радионице посвећене едукацији средњошколаца о препознавању механизама деловања одређених група.

На основу сакупљених података, анализирани резултати и развијене препоруке за даље активности и потенцијалне стратегије за превентивно деловање и подршку младима. развој програма едукације и подршке у оквиру школа и институција, са циљем унапређења менталног здравља и друштвене интеграције младих.

Прелиминарни резултати истраживања представљени су на научној конференцији, док ће детаљна обрада и анализа истих бити доступна у оквиру научних радова. Резултати истраживања биће корисни за

Пројектом је руководила др Душица Ковачевић, истраживачица сарадница у Центру за филозофију ИДН-а.

Пројекат је део интерног Програма доделе истраживачких грантова „Сеед“ у оквиру пројекта САИГЕ (Сербиа Аццелератинг Инноватион анд Гроwтх Ентрепренеурсхип).

Поделите садржај:

Фацебоок
Тwиттер
ЛинкедИн
Телеграм
WхатсАпп
Емаил

Јавни конкурс за попуњавање радног места – директор Института друштвених наука

Датум објаве:

Рок за пријављивање:

30. 11. 2022.

Назив истраживања иде овде

Кратак опис истраживања иде овде у максимално две или три реченице

Рок за пријављивање:

Унесите појам претраге
Скип то цонтент