Polja istraživanja
Marketing, održivo ponašanje potrošača
Biografija
Godina sticanja najvišeg stepena stručne spreme: 2015.
Rođena je u Negotinu gde je završila osnovnu školu i gimnaziju. Diplomirala je i magistrirala na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Beogradu. Doktorirala je 2015. godine na Fakultetu organizacionih nauka, Univerziteta u Beogradu. U toku magistarskih studija bila je angažovana u svojstvu demonstratora na predmetu Marketing, na Ekonomskom fakultetu, Univerziteta u Beogradu. Od 2007. do 2015. bila je zaposlena na Tehničkom fakultetu u Boru Univerziteta u Beogradu, kao asistent na ekonomskoj grupi predmeta.
Od 2016. do 2024. godine bila je zaposlena kao naučni saradnik u Ekonomskom institutu a.d. Beograd.
Članstvo u profesionalnim organizacijama
- European Marketing and Management Association – EUMMAS
Stipendije, grantovi
- Slovačka akademska informaciona agencija, stipendija za istraživački boravak na Ekonomskom fakultetu, Univerziteta Matej Bel u Banskoj Bistrici, 2011.
- Slovačka akademska informaciona agencija, stipendija za istraživački boravak na Ekonomskom fakultetu, Univerziteta Matej Bel u Banskoj Bistrici, 2016.
- Slovačka akademska informaciona agencija, stipendija za istraživački boravak na Ekonomskom fakultetu, Univerziteta Matej Bel u Banskoj Bistrici, 2020-2021.
Pedagoški rad
Univerzitet u Beogradu, Tehnički fakultet u Boru, Asistent na ekonomskoj grupi predmeta, 2007–2015.
Najvažnije publikacije
- Vlastelica, T., Kostic-Stankovic, M., Rajic, T., Krstic, J., & Obradovic, T. (2023). Determinants of Young Adult Consumers’ Environmentally and Socially Responsible Apparel Consumption. Sustainability, 15(2), Article 1057.
- Vlastelica, T., Kostić-Stanković, M., Krstić, J., & Rajić, T. (2023). Generation Z’s Intentions Towards Sustainable Clothing Disposal: Extending the Theory
of Planned Behavior. Polish Journal of Environmental Studies, 32(3), 2345-2360. - Ďaďo, J., Maráková, V., Táborecká-Petrovičová, J., & Rajić, T. (2020). Modelling the Determinants of Festival Visitors’ Behavioural Intentions. E&M Economics and Management, 23(2), 173–192.
- Rajic, T., & Dado, J. (2013). Modelling the relationships among retail atmospherics, service quality, satisfaction and customer behavioural intentions in an emerging economy context. Total Quality Management & Business Excellence, 24(9-10), 1096-1110.
- Rajic, T., Dado, J., & Taborecka-Petrovicova, J. (2013). Linking retail service quality, satisfaction and perceived value to customer behavioral intentions: Evidence from Serbia. E&M Ekonomie a Management, 16(2), 99-112.