Поља истраживања

Маркетинг, одрживо понашање потрошача

Биографија

Година стицања највишег степена стручне спреме: 2015.

Рођена је у Неготину где је завршила основну школу и гимназију. Дипломирала је и магистрирала на Економском факултету Универзитета у Београду. Докторирала је 2015. године на Факултету организационих наука, Универзитета у Београду. У току магистарских студија била је ангажована у својству демонстратора на предмету Маркетинг, на Економском факултету, Универзитета у Београду. Од 2007. до 2015. била је запослена на Техничком факултету у Бору Универзитета у Београду, као асистент на економској групи предмета.

Од 2016. до 2024. године била је запослена као научни сарадник у Економском институту а.д. Београд.   

Чланство у професионалним организацијама

  • Еуропеан Маркетинг анд Манагемент Ассоциатион – ЕУММАС

Стипендије, грантови

  • Словачка академска информациона агенција, стипендија за истраживачки боравак на Економском факултету, Универзитета Матеј Бел у Банској Бистрици, 2011.
  • Словачка академска информациона агенција, стипендија за истраживачки боравак на Економском факултету, Универзитета Матеј Бел у Банској Бистрици, 2016.
  • Словачка академска информациона агенција, стипендија за истраживачки боравак на Економском факултету, Универзитета Матеј Бел у Банској Бистрици, 2020-2021.

 Педагошки рад

Универзитет у Београду, Технички факултет у Бору, Асистент на економској групи предмета, 2007–2015.

Најважније публикације

  • Властелица, Т., Костиц-Станковиц, М., Рајиц, Т., Крстиц, Ј., & Обрадовиц, Т. (2023). Детерминантс оф Yоунг Адулт Цонсумерс’ Енвиронменталлy анд Социаллy Респонсибле Аппарел Цонсумптион. Сустаинабилитy, 15(2), Артицле 1057.
  • Властелица, Т., Костић-Станковић, М., Крстић, Ј., & Рајић, Т. (2023).  Генератион З’с Интентионс Тоwардс Сустаинабле Цлотхинг Диспосал: Еxтендинг тхе Тхеорy
    оф Планнед Бехавиор. Полисх Јоурнал оф Енвиронментал Студиес, 32(3), 2345-2360.
  • Ďаďо, Ј., Марáковá, В., Тáборецкá-Петровичовá, Ј., & Рајић, Т. (2020). Моделлинг тхе Детерминантс оф Фестивал Виситорс’ Бехавиоурал Интентионс. Е&М Ецономицс анд Манагемент, 23(2), 173–192.
  • Рајиц, Т., & Дадо, Ј. (2013). Моделлинг тхе реlatионсхипс амонг ретаил атмоспхерицс, сервице qуалитy, сатисфацтион анд цустомер бехавиоурал интентионс ин ан емергинг ецономy цонтеxт. Тотал Qуалитy Манагемент & Бусинесс Еxцелленце, 24(9-10), 1096-1110.
  • Рајиц, Т., Дадо, Ј., & Таборецка-Петровицова, Ј. (2013). Линкинг ретаил сервице qуалитy, сатисфацтион анд перцеивед валуе то цустомер бехавиорал интентионс: Евиденце фром Сербиа. Е&М Економие а Манагемент, 16(2), 99-112.
Унесите појам претраге
Skip to content