Поља истраживања

Маркетинг, одрживо понашање потрошача

Биографија

Година стицања највишег степена стручне спреме: 2015.

Рођена је у Неготину где је завршила основну школу и гимназију. Дипломирала је и магистрирала на Економском факултету Универзитета у Београду. Докторирала је 2015. године на Факултету организационих наука, Универзитета у Београду. У току магистарских студија била је ангажована у својству демонстратора на предмету Маркетинг, на Економском факултету, Универзитета у Београду. Од 2007. до 2015. била је запослена на Техничком факултету у Бору Универзитета у Београду, као асистент на економској групи предмета.

Од 2016. до 2024. године била је запослена као научни сарадник у Економском институту а.д. Београд.   

Чланство у професионалним организацијама

  • European Marketing and Management Association – EUMMAS

Стипендије, грантови

  • Словачка академска информациона агенција, стипендија за истраживачки боравак на Економском факултету, Универзитета Матеј Бел у Банској Бистрици, 2011.
  • Словачка академска информациона агенција, стипендија за истраживачки боравак на Економском факултету, Универзитета Матеј Бел у Банској Бистрици, 2016.
  • Словачка академска информациона агенција, стипендија за истраживачки боравак на Економском факултету, Универзитета Матеј Бел у Банској Бистрици, 2020-2021.

 Педагошки рад

Универзитет у Београду, Технички факултет у Бору, Асистент на економској групи предмета, 2007–2015.

Најважније публикације

  • Vlastelica, T., Kostic-Stankovic, M., Rajic, T., Krstic, J., & Obradovic, T. (2023). Determinants of Young Adult Consumers’ Environmentally and Socially Responsible Apparel Consumption. Sustainability, 15(2), Article 1057.
  • Vlastelica, T., Kostić-Stanković, M., Krstić, J., & Rajić, T. (2023).  Generation Z’s Intentions Towards Sustainable Clothing Disposal: Extending the Theory
    of Planned Behavior. Polish Journal of Environmental Studies, 32(3), 2345-2360.
  • Ďaďo, J., Maráková, V., Táborecká-Petrovičová, J., & Rajić, T. (2020). Modelling the Determinants of Festival Visitors’ Behavioural Intentions. E&M Economics and Management, 23(2), 173–192.
  • Rajic, T., & Dado, J. (2013). Modelling the relationships among retail atmospherics, service quality, satisfaction and customer behavioural intentions in an emerging economy context. Total Quality Management & Business Excellence, 24(9-10), 1096-1110.
  • Rajic, T., Dado, J., & Taborecka-Petrovicova, J. (2013). Linking retail service quality, satisfaction and perceived value to customer behavioral intentions: Evidence from Serbia. E&M Ekonomie a Management, 16(2), 99-112.
Унесите појам претраге
Skip to content