Ivana Domazet

Godina sticanja najvišeg stepena stručne spreme

doktorat, 2010. godina

Predsednica naučnog veća Instituta ekonomskih nauka

Zamenica predsednika Upravnog odbora Instituta ekonomskih nauka

Članica Upravnog odbora Instituta društvenih nauka

Članica Saveta Beogradske bankarske akademije

Publikacije

Obrazovanje

  • 2010 – Doktor ekonomskih nauka
  • 2001 – Magistar ekonomskih nauka, Ekonomski fakultet Beograd
  • 1997 – Diplomirani ekomonista, Ekonomski fakultet Beograd

Radno iskustvo

  • Institut za tržišna istraživanja, Beograd, 1998–2003.
  • Institut ekonomskih nauka, Beograd, od 2003. do danas

Članstvo u profesionalnim organizacijama

  • Naučno društvo ekonomista Srbije
  • Savez ekonomista Srbije
  • Srpsko udruženje za marketing

Oblast naučnoistraživačkog rada

  • Unapređenje konkurentnosti privrede
  • Strategije razvoja
  • Restrukturiranje preduzeća

Izbor iz bibliografije objavljenih radova (reference)

  • Domazet I. Improving Competitiveness through National Branding, Ed: Snezhana Ilieva In: Development, Competitiveness and Inequality in EU and Western Balkans, Sofia University St. Kliment Ohridski, Bulgaria, 2016, str. 62–82.
  • Domazet I. (2015) Nacionalni brend Srbije kao faktor unapređenja konkurentnosti zemlje, u Stošić I. (prir.) Strukturne promene u Srbiji : dosadašnji rezultati i perspektive, str. 482–496.
  • Domazet I. i dr. (2015) Predlog mera javnih politika u oblasti sprovođenja strukturnih promena u Srbiji (Policy Paper), Institut ekonomskih nauka, Beograd, str. 1–36.
  • Domazet I, Hanić H, Hanić A. (2015) Technology infrastructure CRM-KAM concept: the competitiveness factor of financial organizations, FBIM Transaction, 3, 2, pp 23–32.
  • Domazet I, Simeunović I. (2015) Company’s Fiduciary Responsibility for the Automobile Liability Insurance, Ekonomika preduzeća 63, 3-4, str. 196–204.
  • Vuković V, Domazet I. (2015) Kreditno tržište Srbije: posustajanje ili kolaps, Poslovna ekonomija 9, 1, str. 159–176.
  • Stošić I, Domazet I. (2014) Analiza konkurentnosti poslovanja i potencijali rasta privrede Srbije u periodu svestke krize, Teme 38, 2, str. 491–506.
  • Domazet I, Simovic S. (2014) Creation of green jobs: Opportunity to reduce high unemployment in Western Balkans, In Toward Green Economy: Opportunities and Obstacles for Western Balkan Countries, Ed.: Radović Marković Mirjana et al,  Xlibris LLC,1663 Liberty Drive, Bloomington IN, U.S. str 82–100.
  • Domazet I, Filimonović D, Pantić O. (2014), Trade and EU accession: the case of Serbia, Ekonomika preduzeća 62, 3-4, str. 217–227.
  • Domazet I. (2013) Brendiranje Srbije, Treći program, br. 157, str 191–209.
  • Domazet I, Milivojević S, Lazić M. (2013) Reforma penzionog sistema sa aspekta intenzivnog starenja stanovništva Srbije, Poslovna ekonomija 12, 1, str. 141–156.
  • Domazet I, Stošić I. (2013) Strengthening the competitiveness of Serbian economy and the corporate market restructuring, Economic Analysis 46, 3-4, str. 108–124.
  • Vuković V, Domazet I. (2013) Problematični krediti i sistemski rizik: komparativna analiza Srbije i tranzicionih zemalja, Industrija 41(4), str 59–74.
  • Domazet I, Zdravković A, Nikitović V. (2012) Uticaj demografskog starenja na održivost javnih finansija u Srbiji, Stanovništvo 50(1), str. 19–44.
  • Domazet I. (2012) Marketing komunikacije finansijskih organizacija, Institut ekonomskih nauka, Beograd.
  • Domazet I, Hanić A. (2012) Promotion of Serbian National Image in the Light of EU Accession, u European integration process in Western Balkan countries, Paulino Teixeira et al. (prir.), Faculdade de Economia Universidade de Coimbra, str. 589–607.
  • Domazet I, Filimonović D. (2012) Working Potential of the Elders in Serbia and Proposal of Reactivation Models, u Domazet I, Zubović J, (ur.) New Challenges in changing Labour Markets, Institut ekonomskih nauka, Beograd, str. 133–152.
  • Domazet I, Stošić I, Zubović I. (2011) Strategic Management Concept and Market Restructuring as a Response to New Challenges of the World Financial Crisis, Management 61, str.79–88.
  • Domazet I. Hanić H, (2012) Strengthening Economic Subjects Internal Capacities: Marketing Management and CRM, Joao Sousa Andrade et al. (eds) Managing Structural Changes: Trends and Requirements, Faculdade de Economia Universidade de Coimbra, str. 44–60.
  • Domazet I. (2011) Improving the quality of human resources by implementation of internal marketing, u monografiji The Role of Markets and Human Capital in the Unstable Environment Andrei J, Cvijanović D, Zubović J. (prir.), Karta Graphic Publishing House, Rumunija, Institut za ekonomiku poljoprivrede, str. 47–75.
Unesite pojam pretrage
Skip to content