Образовање
- 2010 – Доктор економских наука
- 2001 – Магистар економских наука, Економски факултет Београд
- 1997 – Дипломирани екомониста, Економски факултет Београд
Радно искуство
- Институт за тржишна истраживања, Београд, 1998–2003.
- Институт економских наука, Београд, од 2003. до данас
Чланство у професионалним организацијама
- Научно друштво економиста Србије
- Савез економиста Србије
- Српско удружење за маркетинг
Област научноистраживачког рада
- Унапређење конкурентности привреде
- Стратегије развоја
- Реструктурирање предузећа
Избор из библиографије објављених радова (референце)
- Domazet I. Improving Competitiveness through National Branding, Ed: Snezhana Ilieva In: Development, Competitiveness and Inequality in EU and Western Balkans, Sofia University St. Kliment Ohridski, Bulgaria, 2016, str. 62–82.
- Домазет И. (2015) Национални бренд Србије као фактор унапређења конкурентности земље, у Стошић И. (прир.) Структурне промене у Србији : досадашњи резултати и перспективе, стр. 482–496.
- Домазет И. и др. (2015) Предлог мера јавних политика у области спровођења структурних промена у Србији (Policy Paper), Институт економских наука, Београд, стр. 1–36.
- Domazet I, Hanić H, Hanić A. (2015) Technology infrastructure CRM-KAM concept: the competitiveness factor of financial organizations, FBIM Transaction, 3, 2, pp 23–32.
- Domazet I, Simeunović I. (2015) Company’s Fiduciary Responsibility for the Automobile Liability Insurance, Ekonomika preduzeća 63, 3-4, str. 196–204.
- Vuković V, Domazet I. (2015) Kreditno tržište Srbije: posustajanje ili kolaps, Poslovna ekonomija 9, 1, str. 159–176.
- Стошић И, Домазет И. (2014) Анализа конкурентности пословања и потенцијали раста привреде Србије у периоду свестке кризе, Теме 38, 2, стр. 491–506.
- Domazet I, Simovic S. (2014) Creation of green jobs: Opportunity to reduce high unemployment in Western Balkans, In Toward Green Economy: Opportunities and Obstacles for Western Balkan Countries, Ed.: Radović Marković Mirjana et al, Xlibris LLC,1663 Liberty Drive, Bloomington IN, U.S. str 82–100.
- Domazet I, Filimonović D, Pantić O. (2014), Trade and EU accession: the case of Serbia, Ekonomika preduzeća 62, 3-4, str. 217–227.
- Домазет И. (2013) Брендирање Србије, Трећи програм, бр. 157, стр 191–209.
- Домазет И, Миливојевић С, Лазић М. (2013) Реформа пензионог система са аспекта интензивног старења становништва Србије, Пословна економија 12, 1, стр. 141–156.
- Domazet I, Stošić I. (2013) Strengthening the competitiveness of Serbian economy and the corporate market restructuring, Economic Analysis 46, 3-4, str. 108–124.
- Вуковић В, Домазет И. (2013) Проблематични кредити и системски ризик: компаративна анализа Србије и транзиционих земаља, Индустрија 41(4), стр 59–74.
- Домазет И, Здравковић А, Никитовић В. (2012) Утицај демографског старења на одрживост јавних финансија у Србији, Становништво 50(1), стр. 19–44.
- Домазет И. (2012) Маркетинг комуникације финансијских организација, Институт економских наука, Београд.
- Domazet I, Hanić A. (2012) Promotion of Serbian National Image in the Light of EU Accession, u European integration process in Western Balkan countries, Paulino Teixeira et al. (prir.), Faculdade de Economia Universidade de Coimbra, str. 589–607.
- Domazet I, Filimonović D. (2012) Working Potential of the Elders in Serbia and Proposal of Reactivation Models, u Domazet I, Zubović J, (ur.) New Challenges in changing Labour Markets, Institut ekonomskih nauka, Beograd, str. 133–152.
- Domazet I, Stošić I, Zubović I. (2011) Strategic Management Concept and Market Restructuring as a Response to New Challenges of the World Financial Crisis, Management 61, str.79–88.
- Domazet I. Hanić H, (2012) Strengthening Economic Subjects Internal Capacities: Marketing Management and CRM, Joao Sousa Andrade et al. (eds) Managing Structural Changes: Trends and Requirements, Faculdade de Economia Universidade de Coimbra, str. 44–60.
- Domazet I. (2011) Improving the quality of human resources by implementation of internal marketing, u monografiji The Role of Markets and Human Capital in the Unstable Environment Andrei J, Cvijanović D, Zubović J. (prir.), Karta Graphic Publishing House, Rumunija, Institut za ekonomiku poljoprivrede, str. 47–75.