Viši naučni saradnik

e-mail: ivana.domazet@ien.bg.ac.rs
Obrazovanje:
2010 - Doktor ekonomskih nauka
2001 – Magistar ekonomskih nauka (Ekonomski fakultet Beograd)
1997 - Diplomirani ekomonista (Ekonomski fakultet Beograd)
Radno iskustvo:
- Institut za tržišna istraživanja, Beograd, 1998-2003
- Institut ekonomskih nauka, Beograd, od 2003. do danas
Funkcije:
- Predsednik naučnog veća Instituta ekonomskih nauka
- Zamenik predsednika Upravnog odbora Instituta ekonomskih nauka
- Član Upravnog odbora Instituta društvenih nauka
- Član Saveta Beogradske banakrske akademije
Članstvo u profesionalnim organizacijama:
- Naučno društvo ekonomista Srbije
- Savez ekonomista Srbije
- Srpsko udruženje za marketing
Oblast naučnoistraživačkog rada:
- Unapređenje konkurentnosti privrede
- Strategije razvoja
- Restrukturiranje preduzeća
Izbor iz bibliografije objavljenih radova (reference):
- Domazet I. Improving Competitiveness through National Branding, Ed: Snezhana Ilieva In: Development, Competitiveness and Inequality in EU and Western Balkans, Sofia University St. Kliment Ohridski, Bulgaria, 2016, str. 62-82.
- Domazet I. (2015) Nacionalni brend Srbije kao faktor unapređenja konkurentnosti zemlje, u Stošić I. ur. Strukturne promene u Srbiji : dosadašnji rezultati i perspektive, str. 482-496.
- Domazet I. et al. (2015) Predlog mera javnih politika u oblasti sprovođenja strukturnih promena u Srbiji (Policy Paper), Institut ekonomskih nauka, Beograd, str. 1-36.
- Domazet I, Hanić H, Hanić A. (2015) Technology infrastructure CRM-KAM concept: the competitiveness factor of financial organizations, FBIM Transaction, Vol 3, No 2, pp 23-32.
- Domazet I, Simeunović I. (2015) Company’s Fiduciary Responsibility for the Automobile Liability Insurance, Ekonomika preduzeća, God.63, Br ¾, str. 196-204.
- Vuković V, Domazet I. (2015) Kreditno tržište Srbije: posustajanje ili kolaps, Poslovna ekonomija God.9 Br. 1/2015, str. 159-176.
- Stošić I, Domazet I. (2014) Analiza konkurentnosti poslovanja i potencijali rasta privrede Srbije u periodu svestke krize, TEME Niš God 38, Br. 2, str. 491-506.
- Domazet I, Simovic S. (2014) Creation of green jobs: Opportunity to reduce high unemployment in Western Balkans, In Toward Green Economy: Opportunities and Obstacles for Western Balkan Countries, Ed.: Radović Marković Mirjana et al. izdavač: Xlibris LLC,1663 Liberty Drive, Bloomington IN 47403,U.S. str 82-100.
- Domazet I, Filimonović D, Pantić O. (2014), Trade and EU accession: the case of Serbia, Ekonomika preduzeća, God.62, Br ¾, str. 217-227.
- Domazet I. (2013) BREndiranje Srbije, Treći program br. 157-2013, str 191-209.
- Domazet I, Milivojević S, Lazić M. (2013) Reforma penzionog sistema sa aspekta intenzivnog starenja stanovništva Srbije, Poslovna ekonomija Vol.12, br. 1/2013, str. 141-156.
- Domazet I, Stošić I. (2013) Strengthening the competitiveness of Serbian economy and the corporate market restructuring, Economyc Analysis, Vol. 46, No ¾, str. 108-124.
- Vuković V, Domazet I. (2013) Problematični krediti i sistemski rizik: komparativna analiza Srbije i tranzicionih zemalja, Industrija 41(4), str 59-74, Ekonomski institut, Beograd.
- Domazet I, Zdravković A, Nikitović V. (2012) Uticaj demografskog starenja na održivost javnih finansija u Srbiji, Stanovništvo 50(1), str. 19-44, Centar za demografska istraživanja Instituta društvenih nauka, Beograd.
- Domazet I. (2012) Marketing komunikacije finansijskih organizacija, Institut ekonomskih nauka, Beograd, 1-245 str.
- Domazet I, Hanić A. (2012) Promotion of Serbian National Image in the Light of EU Accession, u monografiji European integration process in Western Balkan countries, urednici: Paulino Teixeira et al, izdavač: Faculdade de Economia Universidade de Coimbra, Portugal, str. 589-607.
- Domazet I, Filimonović D. (2012) Working Potential of the Elders in Serbia and Proposal of Reactivation Models, u Domazet I, Zubović J, ur. New Challenges in changing Labour Markets, Institut ekonomskih nauka, Beograd, str. 133-152.
- Domazet I, Stošić I, Zubović I. (2011) Strategic Management Concept and Market Restructuring as a Response to New Challenges of the World Financial Crisis, Management 61(2011), str.79-88.
- Domazet I. Hanić H, (2012) Strengthening Economic Subjects Internal Capacities: Marketing Management and CRM, Ed: Joao Sousa Andrade et al. In: Managing Structural Changes: Trends and Requirements, Faculdade de Economia Universidade de Coimbra, Portugal, str. 44-60.
- Domazet I. (2011) Improving the quality of human resources by implementation of internal marketing, u monografiji The Role of Markets and Human Capital in the Unstable Environment urednici: Andrei J, Cvijanović D, Zubović J, izdavači: Karta Graphic Publishing House, Rumunija i Institut za ekonomiku poljoprivrede, str. 47-75.