Aleksandra Bijeljac

Godina sticanja najvišeg stepena stručne spreme

master, 2022.

 

 

Publikacije

Polja istraživanja

Upravno pravo; upravno procesno pravo; ekološko pravo; pravo klimatskih promena.

Sadašnja istraživanja

Pravo klimatskih promena.

Biografija

Godina sticanja najvišeg stepena stručne spreme: master, 2022.

Osnovne akademske i master akademske studije završila je na Pravnom fakultetu Univerziteta u Beogradu.

Novembra 2022. godine, na istom fakultetu upisala je doktorske akademske studije, pod mentorstvom prof. dr Mirjane Drenovak-Ivanović. Istraživanje je posvećeno upravnopravnoj naučnoj oblasti sa posebnim fokusom na Pravo klimatskih promena i Ekološko pravo.

Učestvovala je na takmičenju (simulacija suđenja) „Osudi diskriminaciju“ koje je organizovano od Poverenice za zaštitu ravnopravnosti Republike Srbije. Sa svojim timom stigla je do poslednjeg stadijuma takmičenja.

U toku studija, pohađala je školu Ekološkog prava, kurseve i seminare na temu Ekološkog prava i Prava klimatskih promena, kao i pravnu kliniku iz Izbegličkog prava i prava na azil. Uspešno je završila i kurs Tehnike tumačenja prava u organizaciji Pravnog fakulteta Univerziteta u Beogradu.

Dobitnica je Pohvalnice za postignut odličan uspeh u učenju i sticanju znanja na osnovnim studijama Pravnog fakulteta Univerziteta u Beogradu. Dobitnica je stipendije Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republike Srbije.

Od stranih jezika, govori engleski i španski jezik.

Stipendije, grantovi

Stipendija Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republike Srbije.

Najvažnije publikacije

Bijeljac, Aleksandra, A. Izazovi i razvoj uređenja klimatskih promena: Da li je došlo do konstituisanja samostalne grane prava klimatskih promena na nivou unutrašnjeg prava?. U Mirjana Drenovak-Ivanović (prir.) Zbornik radova predstavljenih na nacionalnoj konferenciji „Uticaj ekološkog acquis-ja na razvoj ekološkog prava u Srbiji“. Beograd, Pravni fakultet Univerziteta u Beogradu, str. 85–103.

Unesite pojam pretrage
Skip to content